World of Warcraft: Wrath of The Lich King

Streda večer. Vo vzduchu je cítiť akési nepatrné chvenie.Také to jemné šteklenie v žalúdku. Ingorujúc ho skáčem do auta a vyrážam do Bratislavy na polnočné vypustenie mrazivého ošiaľu, ktorý bol na túto noc predpovedaný. Blížiaca sa pohroma nenecháva chladným ani náhodných okoloidúcich a navzdory vysokému riziku (závislosti) sa v zóne dopadu schádzajú desiatky, ba stovky nedočkavých veriacich, ktorí zaslepeno čakajú na odbitie polnoci. Som už len stovky metrov od Brlohu v Poluse, no i tak sú to ešte akoby stovky kilometrov, ktorými sa musím prebiť. Napätie sa dá krájať a moje divoko bijúce srdce je toho dôkazom. Oplatil sa rok dlhého čakania pre tento okamžik? Vchádzam dovnútra... áno, oplatilo sa. HNEV MŔTVEHO PRINCA JE TU!

O zaručenom úspechu 2. datadisku nemohlo byť pochýb. Čísla sú známe a kto predpokladal neúspech, mal by zvážiť svoje predpokladacie schopnosti a radšej si konečne založiť vlastný account. Epické dielo megalomanských rozmerov World of Warcraft už nie je len hra, je to životný smer, ktorým sa vydávajú ľudia po celom svete. Komunita tak silná, že nepozná rozdiely v pohlaví, národnosti, orientácii či vierovyznaní. Keby sme do sveta Azeroth napojili napr. diplomatického Slotu, kto vie, koľko kamáratov by si asi našiel v takej maďarskej guilde. Ale pri jeho očividnom PvP zameraní by sa dalo skôr čakať, že by si splnil svoj malý sen a naozaj by proti Budapešti (v hre Ironforge) sadol do tankoch.

 

Táto hra vyšla na: