Need for Speed: Shift

Revolučný diel slávnej série, ktorý úplne ruší arkádový nádych hry, ktorý je diel od dielu viac kritizovaný. Okrem realistického pojatia jazdy je však pozornosť zameraná i na nový mechanický model kolízií. Zaujímavé tiež je, že vaši súperi budú mať vlastnú osobnosť a budú si pamätať, ako ste minule na trati reagovali. 

 

Sérii Need For Speed trvalo 15 rokov, kým prekročila hranicu 100 miliónov predaných kusov. Stalo sa tak minulý týždeň, čím sa zaradila do elitného klubu, kde sú iba štyri série: Mario, Tetris, Pokémon a The Sims. NFS je tak druhou sériou EA, ktorej sa podarilo túto hranicu prekonať.

EA sa okrem tejto potešujúcej správy podelila aj s niekoľkými zaujímavými informáciami z histórie tejto značky:

- séria obsahuje 15 titulov, ktoré vyšli na 14 platformách

- hra vyšla v 22 jazykoch vo viac ako 60 krajinách sveta

- hráčom ponúkla 446 miliárd kilometrov ciest a okruhov

- spolu v sérii je na 17 miliárd možností úprav vozidiel

- z hry sa predalo viac kusov ako všetkých nových osobných automobilov v USA od roku 1994

- na prvej hre pracovalo 15 ľudí a vozidlá mali na sebe 70 polygónov

- na NFS Shift pracovala viac ako stovka vývojárov a vozidlá sa skladajú z 30 000 polygónov.

Táto hra vyšla na: